środa, 17 lipca 2013

nie mogłam się napatrzeć na te piękne kolory, dzięki czemu już dziś mam dla Was kilka nowości.... :) a już jutro będzie możliwość ich zakupu na moim fanpage'u

























Must have tego lata: oryginalna kolorowa bransoletka a najlepiej kilka... plus równie przyciągający wzrok lakier do paznokci... polecam te z firmy ados: przetestowałam miętę i brzoskwinię, nie znałam wcześniej tej marki, byłam zaskoczona paletą kolorów, chętnie stanę się posiadaczką jeszcze kilku ;) trzeba pomalować 3 warstwy ale kolor jest idealny, dokładnie taki jak we flakonie i długo się trzyma, w moim przypadku nawet tydzień pod warunkiem, że nie robię biżuterii :P ( rysy i odpryski na paznokciach gwarantowane ;) ) 

poniżej moje propozycje kolorystyczne ale polecam również miksowanie kolorów bransoletek z lakierami:)





numery lakierów wg palety: 676, 672, 664

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz