poniedziałek, 28 października 2013

Chcę się z Wami podzielić pomysłem, który mnie osobiście oczarował i uznałam, że jest świetną pamiątką dla nowożeńców. Poniższe wykonanie jest mojego autorstwa, natomiast każdy może użyć własnej wyobraźni. 


Tych, którzy szukają oryginalnego pomysłu na prezent ślubny zapraszam do środka...... :)

















 

....ponieważ ludzka wyobraźnia nie zna granic możecie zaszaleć i dołożyć jeszcze coś od siebie. Takie prezenty ręcznie robione są coraz bardziej popularne oczywiście jako dodatek do najpopularniejszych i najpraktyczniejszych kopert ;)

4 komentarze:

  1. właśnie szukałam pomysłu na prezent dla koleżanki :) może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne przykazania :D będą widnieć na pudełku weselnym dla koleżanki

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nie wiedziałam co dać przyjaciółce na Mikołajki i proszę! Pomysł świetny, na pewno skorzystam. ;) ♥

    OdpowiedzUsuń